یزدفردا: معاون علمی دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: این دانشگاه در سال ۱۴۰۳ تمام تلاش خود را در خصوص تحقق بخشیدن به شعار سال خواهد داشت؛ به طوری که با دنبال کردن طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی، زمینه حضور و مشارکت عموم مردم و همچنین دانشجویان به عنوان بخشی از جامعه در عرصه‌های علمی که می‌تواند زمینه ساز رشد تولید کالا و خدمات در جامعه شود را دنبال می‌کند.

به گزارش یزدفردا: دکتر سیدمحمد حسینی‌پور امروز اول اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی که برای چندمین سال متوالی صورت گرفته، نشان از اهمیت این مسائل در جامعه کنونی ایران دارد و از سوی دیگر بحث مشارکت مردم در این نامگذاری اهمیت حضور مردم و همراهی آنها در زمینه دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی را نمایان می‌کند.

وی افزود: برای رسیدن به الگوی توسعه مطلوب یا استفاده صحیح از منابع و فرصت‌ها و توزیع عادلانه آنها، مشارکت مردم به عنوان عامل اصلی و محوری به شمار می‌رود که تلفیق و ترکیب عناصر اصلی در جریان توسعه و به فعلیت درآوردن آنها را بر عهده دارد.

حسینی پور بیان کرد: بر این اساس دانشگاه آزاد واحد رفسنجان و حوزه معاونت علمی در سال ۱۴۰۳ تمام تلاش خود را در خصوص تحقق بخشیدن به شعار سال خواهد داشت؛ به طوری که با دنبال کردن طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی، زمینه حضور و مشارکت عموم مردم و همچنین دانشجویان به عنوان بخشی از جامعه در عرصه‌های علمی که می‌تواند زمینه ساز رشد تولید کالا و خدمات در جامعه شود را دنبال می‌کند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها که در سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد، می‌توان به برگزاری چندین رویداد استارتاپی در زمینه‌های مختلف، نشست‌ها، سخنرانی‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی با جهت‌گیری تحقق شعار سال اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این با توجه به انعقاد تفاهمنامه‌های مختلف با حوزه‌های صنعتی سعی خواهد شد رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تعریف شده را در جهت رشد تولید کالا و خدمات هدایت نموده و با گسترش طرح پویش، زمینه مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های تولیدی را فراهم کنیم.

حسینی پور گفت: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های تعریف شده، گام موثری در راستای افزایش مشارکت عمومی و بسترسازی برای رشد تولید در جامعه برداریم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا